iVisit — mobilne narzędzie kliniczne
iVisit to narzędzie, które pomaga organizacjom opieki zdrowotnej i specjalistom poprawić ich praktykę, zwiększyć ich wydajność i zaoferować bardziej spersonalizowaną opiekę.
Może być wykorzystywane w organizacjach opieki zdrowotnej do rejestrowania historię medyczną pacjenta ambulatoryjnego i zadawać pytania związane ze stanem zdrowia pacjenta.
Pacjent ambulatoryjny może korzystać z aplikacji, aby odpowiadać na pytania medyczne oparte na dowodach przed wizytą u lekarza.
Pacjent ambulatoryjny może wyślij pytania do lekarza, które następnie pojawią się na jego urządzeniu.
Pacjent może zadać lekarzowi pytanie i zobaczyć odpowiedź na jego urządzeniu.
Pacjent może wysłać przypomnienie lekarzowi i przeglądanie jego odpowiedzi.
Pacjent może wysłać aktualizację swoich parametrów życiowych i uzyskać dostęp do dokumentacji medycznej.
Pacjent może również wysyłać wiadomości, obrazy, filmy i dźwięki swojemu lekarzowi i innym pacjentom.
iVisit może być używany jako samodzielna aplikacja lub jako aplikacja towarzysząca organizacji opieki zdrowotnej istniejące oprogramowanie CRM (zarządzanie relacjami z klientami) firmy nization.
iVisit jest bardzo przydatnym narzędziem dla pracowników służby zdrowia, umożliwiającym poprawę ich praktyki i zwiększenie wydajności.
Opinie użytkowników o GenieMD - OpenTok Screen Sharing
Czy próbowałeś GenieMD - OpenTok Screen Sharing? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!